فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
جالب نظر یادت نره - عمو همه چی دان
سفارش تبلیغ

آغاز کار اولین باجه اتوماتیک کامپیوتری در شعب مرکزی بانک بیمه بازرگانان در دی ماه 1351 باجه اتوماتیک کامپیوتری بانک بیمه بازرگانان، اولین باجه اتوماتیک کامپیوتری است که در ایران و خاورمیانه آغاز بکار کرد.

تبلیغ جالب نخستین خودپرداز ایران +عکس

 

 

 

مسافر کشی پسر قلعه نویی با پورشه

به نظر می رسد قلعه نویی پول توجیبی هوتن را به موقع پرداخت نمی کند و او مجبور است روزها با پورشه مسافرکشی کند!

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، پیش از این عکس هایی از هوتن قلعه نویی سوار بر مازراتی سر و صدای زیادی ایجاد کرده بود.

حالا او عکسش در کنار یک پورشه را که اتفاقا علامت آژانس را هم روی خود دارد، در اینستاگرام منتشر کرده.

به نظر می رسد قلعه نویی پول توجیبی هوتن را به موقع پرداخت نمی کند و او مجبور است روزها با پورشه مسافرکشی کند!

مسافرکشی پسر قلعه نویی با پورشه + عکس




اندی می گوید هنگامی که از پشت گردن یکدیگر خون می اشامیم به یکنوع احساس خودارضایی به ما دست می دهد. در کل احساس خوبیست. طعمش شبیه به توت فرنگی نیست. مزه ای شبیه به فلزات دارد.

آنها در خانه از یکدیگر خون می گیرند و مثل همه زوجهای دیگر در طول روز از خانه می زنند بیرون. خانم پیرتا در حالی که سعی می نماید کارشان را بی خطر جلوه دهد می گوید در بیرون از گروههایی وجود دارند که از همه جهات شناخته شده اند. عده ای از دوستان صمیمانه در مکان مشخص گرد هم می ایند و به توزیع و تبادل خون با یکیدگر می پردازند. ما مانند برخی از افراد خون اشام در کمین شکار افراد نمی مانیم.

طریقه خون خوردن یک زوج خون آشام
به سراغ گروههای خودمان می رویم. افرادی که به این گروهها ملحق می شوند همه شناسنامه خون دارند.نشان می دهد که خونشان سالم و عاری از هر گونه بیماری است.شما از میان افراد مختار هستید یکی را انتخاب نمایید و از او خون بیاشامید. وی می افزاید فکر نکنید ما دیوانه ایم. در عین سلامت عقلی از یکدیگر خون می گیریم و در انجام وظایف مسولیت پذیریم.

آقای اندی به خبرگزاری نیویورک تایمز در خصوص اینکه ایا مراسم ویژه ای برای اینکار دارید می گوید نه نیاز به مراسم خاصی نیست. شما هر فردی را که دوست دارید انتخاب می نمایید. کمی صحبت و کمی نوازش کل ماجرا همینست. من معمولا از یک نقطه مشخص از پشت گردنم خون می دهم. فکر نکنید بسیار دردآور است. نقطه بسیار کوچک که با خالکوبی مشخص شده و از ان قسمت خون می دهم.

وی در خصوص میزان مصرف خون می گوید:

بستگی دارد در طول روز چه نوع غذایی بخورید و یا بیاشامید. نوع خوراک در مقدار خون آشامیدن تاثیر دارد.

طریقه خون خوردن یک زوج خون آشام

اندی می افزاید من به اتفاق همسرم پیرتا صاحب فرزندی هستیم که ما را به یکدیگر بسیار نزدیک ساخته است. زندگی زناشویی برایمان با ارزشتر از خون آشامی است. هیچ موقع به خاطر خون آشامی زندگی خود را تباه نمی کنیم.

گفته می شود تعداد 15 هزار خون اشام در بریتانیا وجود داشته باشد. دکتر امایر ویلیامز که مدت 10 سال است در خصوص زندگی افراد خون اشام تحقیق می نماید می گوید مدت 6 سال طول کشید تا نظر این گروه را به خودم جلب نمایم تا بتوانم با انها همسخن شوم. آنها بر این باورند سایر انسانها انها را مورد تمسخر قرار می دهند به همین خاطر به سختی با افراد غیر از خودشان سخن می گویند. گویی با افرادی مواجه می شویم که صاحب دین تازه ای شده اند. افراد نرمالی بنظر می رسند. دوست دارند از یکدیگر خون بیاشامند ولی علاقه زیادی به دادن خون ندارند.




وزیر امور خارجه امارات روز گذشته با حضور در یکی از بیمارستان‌های شهر العین موهای سر خود را به نشانه ابراز همدردی و همبستگی با کودکان سرطانی تراشید.
«شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان» که به بیمارستان "توام" در العین امارات رفته بود برای ابراز با کودکان سرطانی سر خود را در بیمارستان تراشید که با بازتاب های گسترده‌ای در میان رسانه‌ها روبه رو شده است به طوری که همه این اقدام را تاثیرگرفته از اقدام معلم مریوانی می‌دانند.
وزیر امور خارجه امارات پس از بازدید دو ساعته از بیمارستان به تمامی بیماران بستری شده در این بیمارستان هدایایی از جمله تبلت هدیه داد.
«علی محمدیان» معلم پایه دوم ابتدایی مدرسه شیخ شلتوت در شهر کردنشین مریوان در غرب ایران اواخر سال گذشته به منظور همدردی با «ماهان رحیمی» دانش آ‌موز سرطانی خود که به علت عوارض ناشی از مصرف دارو و شیمی درمانی دچار ریزش موی سر شده بود، موهای سرش را تراشید که باعث شد بسیاری از کاربران در رسانه‌‌های خارجی و عربی، از چنین اقدامی نیز تعریف و تمجید کنند.
بسیاری از رسانه‌های خارجی از جمله روزنامه پرتیراژ انگلیسی گاردین، الاهرام چاپ لندن و سایت‌های خبری الرای الیوم در لندن و العراق نت در بغداد با انتشار خبر معلم مریوانی از وی به عنوان یک قهرمان ملی یاد کرده‌اند.



تاریخ : یادداشت ثابت - پنج شنبه 93/3/23 | 2:3 عصر | نویسنده : حمیدرضا عزیزی | نظر

  • بک لینک | قالب وبلاگ | گسیختن
  • کد ماوس

    
  • از قدیم تا کنون
  • پیچک